Naše služby

Na základe praktických skúseností sme dospeli k názoru, že pre vykonanie
kvalitných služieb a dosiahnutie spokojnosti našich zákazníkov
je vhodné realizovať nasledovné postupy:

  • vstupný audit za účelom zistenia aktuálneho stavu dokumentov klienta,
  • návrh optimálneho riešenia pre zabezpečenie starostlivosti o dokumenty,
  • vypracovanie časového harmonogramu jednotlivých krokov realizácie,
  • informovanie príslušného štátneho archívu,
  • realizácia dohodnutých riešení,
  • poradenská a konzultačná činnosť pre klienta.

Využite naše balíky služieb

Image

Čo získate využitím našich služieb?

  • nové a bezpečné bývanie pre vaše dokumenty v našom špecializovanom centrálnom úložisku,
  • takto uvoľnené priestory môžte využiť pre ďalší rozvoj vašej hlavnej činnosti,
  • ušetríte náklady na pracné, časovo a finančne náročné budovanie registratúrneho strediska, nákup regálov a vybavenie týchto priestorov EPS, kamerovým a zabezpečovacím systémom,
  • nemusíte investovať drahé prostriedky do nákupu softwaru a hardwaru,
  • ušetríte mzdové náklady na pracovníkov, ktorí budú triediť, ukladať a skartovať dokumenty,
  • ušetríte čas študovaním rôznych nových vyhlášok, zákonov a komunikáciu s archívom preberáme na seba,
  • váš manažment sa môže sústrediť na vlastnú riadiacu prácu,
  • máte zabezpečený rýchly a flexibilný prístup k vašim dokumentom,
  • šetríme vám priestor, čas a peniaze.